Donateur worden

Zonder donateurs kunnen wij als stichting niet bestaan. Draagt u het doel van de stichting een warm hart toe en wilt u een bijdrage leveren?geld
Ondersteun het werk van de Stichting met uw bijdrage op IBAN nr. NL57INGB0005338262 t.n.v. Stichting Broederziel, te Eindhoven.

Bij een donatie vanaf €25 en hoger mag u een keus doen uit de boeken van Minke Weggemans. ‘Broederziel alleen?’ ‘Rouw in de zijlijn’, of ‘Broers rouwen ook’.
Donateurs die een donatie willen doen van €25 of hoger kunnen contact opnemen met onze penningmeester Tinie Kämink voor het doorgeven van adresgegevens, het boek van uw keuze krijgt u dan gratis toegestuurd. Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.

U kunt ook een periodieke donatie doen. Neemt u dan even contact op met de penningmeester van Stichting Broederziel. De Stichting is erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (A.N.B.I.). Uw gift is fiscaal aftrekbaar. De financiële start van de Stichting is mede mogelijk gemaakt door Skanfonds.

Uw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld.