Afscheid Arja en Anke, welkom Ilja en Annette

Dankjewel Arja en Anke en welkom Ilja en Annette

Bij stichting Broederziel vindt een bestuurswijziging plaats. We nemen afscheid van twee trouwe bestuursleden, Arja Vreeke en Anke de Jong. Zij hebben zich een lange periode ingezet voor het werk van stichting Broederziel. Beiden voelen zich enorm betrokken bij het onderwerp het verlies van een broer of zus. Eigen ervaringen spelen daarbij een grote rol en die ervaring gebruikten zij om het werk van de stichting landelijk onder de aandacht te brengen. Zij waren actief bij het organiseren en begeleiden van ontmoetingsdagen voor broers en zussen. Zij schreven mee aan de reader die de stichting voor het voetlicht zal brengen. Anke schreef de nieuwsbrieven en Arja verwelkomde nieuwe leden van Siblinggrief, om maar een paar taken te noemen. Overigens zal Arja dit laatste als vrijwilliger blijven doen. Ook Anke zal als vrijwilliger nog enkele taken blijven uitvoeren. Het is teveel om op te noemen en wat Arja en Anke hebben betekent voor Stichting Broederziel. Wij, de huidige bestuursleden vinden het jammer maar respecteren het besluit van Arja en Anke om te stoppen met het bestuurswerk. We willen hen zeer hartelijk bedanken voor hun inzet en voor de fijne samenwerking al die jaren.

Bij het vertrek van Arja en Anke hoort ook een welkom aan twee nieuwe bestuursleden. We zijn heel blij dat Ilja Verstraten en Annette Sietsma deel willen gaan uitmaken van het bestuur van stichting Broederziel. We heten hen dan ook van harte welkom! Binnenkort zullen alle vier de zittende bestuursleden zichzelf op deze plek voorstellen.

Yvonne Ramaker en Tinie Kämink

Juni 2018

Het huidige bestuur van Stichting Broederziel: van links naar rechts: Tinie, Yvonne, Annette, Ilja