Bent u betrokken bij het doel van de Stichting en wilt u uw steentje bijdragen?
Wij waarderen iedere hulp, van grote projecten tot incidentele bijdragen.

Neemt u s.v.p. contact op met ons via telefoon of e-mail.
Onze gegevens vindt u op de contactpagina.

Oproep van schrijfster, Fyke Hurkens.

In het voorjaar van 2012 is het boek van Fyke Hurkens verschenen met het thema Werk en Rouw. Hierin beschrijft zij verlieservaringen zoals het verlies van dierbaren en wil ook aandacht geven aan het verlies van een broer of zus. Fyke wil graag in contact komen met mensen die hun ervaring willen delen en kunnen vertellen op welke wijze zij ondersteuning en aandacht hebben gekregen op het werk.
Wie wil reageren en op die manier andere broers en zussen ondersteunen door het delen van jouw ervaringen op de werkvloer met collega's, werkgevers e.a.?
Een persoonlijke mail naar Fyke sturen kan altijd. http://www.ifocuscoaching.nl

Vertel je verhaal.

Regelmatig krijgen wij reacties van mensen die zich betrokken voelen bij ons werk en graag iets willen doen. Veelal geven mensen aan meer bekendheid te willen genereren voor de stichting en dat is mooi en fijn om te horen en vooral doen natuurlijk.  Onze insteek is echter vooral ook dat Jij je laat horen. Jouw verhaal en jouw ervaringen doen ertoe en zijn het meest krachtige wat je kunt geven aan jezelf en aan de ander die zich kan openen aan jouw verhaal.
Wellicht denk je als je dit leest, 'ik zou mijn verhaal wel willen vertellen op mijn club, in de bibliotheek, aan mijn arts', of in een andere context maar weet niet goed hoe dat te doen. Wij ondersteunen je hier graag bij en kunnen je handvaten geven.
Bijv: Sturen we je een PR pakketje toe van de Stichting Broederziel. Die je kunt gebruiken als opening voor een gesprek.

Voor ondersteuning hierin kun je contact opnemen met Anke de Jong 06-42074072 (www.virtuspraktijk.nl)