Aanmelden Jaarlijkse Ontmoetingsdag

23 september 2023

13:00u -17:00u in Utrecht

Ontmoetingsdag Stichting Broederziel

We verheugen ons op je komst. Het belooft een mooie dag te worden!

Meld je aan door onderstaand aanmeldformulier volledig in te vullen.
Wil je tevens je inschrijfgeld (à € 40,00 of € 22,50) overmaken naar rekeningnummer NL57 INGB 0005 3382 62 t.n.v. Stichting Broederziel o.v.v. “Ontmoetingsdag 2023 Stichting Broederziel” en je naam zoals op de aanmelding vermeld.
Je aanmelding is definitief wanneer wij zowel het aanmeldformulier als de betaling in goede orde hebben ontvangen.

Handreiking: Het verlies van een broer of zus

Op deze Ontmoetingsdag bieden wij je de handreiking van Stichting Broederziel:
"Het verlies van een broer of zus."
Alleen op deze dag is onze handreiking te verkrijgen tegen gereduceerd tarief. En wel voor het mooie bedrag van € 17,50.

Heb je interesse in deze handreiking?
Geef op het aanmeldformulier hieronder je keuze aan. En dan ligt deze handreiking zaterdag 23 september 2023 voor jou klaar bij de Jaarlijkse Ontmoetingsdag van Stichting Broederziel.

Aanmeldformulier Ontmoetingsdag

Afronden van je aanmelding

Wees je ervan bewust dat je inschrijving pas definitief en compleet is na versturen van het aanmeldformulier én het zelf overmaken van de betaling van het inschrijfgeld.

Wij danken je voor je inschrijving voor de Jaarlijkse Ontmoetingsdag van Stichting Broederziel.

Tot ziens op zaterdag 23 september!