Ontmoetingsdag Stichting Broederziel

Jaarlijkse Ontmoetingsdag

Dit jaar heeft de Jaarlijkse Ontmoetingsdag plaats op:
Zaterdag 23 September 2023!
13.00 - 17.00 uur in Utrecht

Header - Jaarlijkse Ontmoetingsdag Stichting Broederziel

Op de jaarlijkse ontmoetingsdag bieden wij een programma waarin herkenning en erkenning centraal staan. En ook troost, uitzicht en verbinding.
Mensen die hun broer of zus moeten missen, recent of al langer geleden, zijn hartelijk welkom.
En uiteraard zijn ook mensen die bij hen betrokken zijn, bijvoorbeeld familie, vrienden of collega's, van harte welkom. Daarnaast ook mensen die zich, net als wij, bezig houden met lotgenoten in broer-zus verlies en het bieden van ondersteuning bij zo'n groot verlies.

Op 24 september 2007 werd Stichting Broederziel opgericht. Elk jaar organiseert Stichting Broederziel haar jaarlijkse ontmoetingsdag op of rond deze datum.

"De club waar je eigenlijk niet bij wil horen. Maar dat deze club mensen bestaat is ook weer fijn; om elkaar te kunnen steunen, troosten en er voor elkaar te kunnen zijn op van die moeilijke momenten in een jaar die steeds weer blijven komen."

Banner 15 jaar Stichting Broederziel

23 september 2023

Programma

Hieronder volgt het programma. In de aanloop naar de Ontmoetingsdag zal er steeds meer van het programma onthuld worden.
Hou deze site daarom goed in de gaten.

13:00 Inloop en ontvangst

13:30 Welkom door de voorzitter: Ingrid Verkleij

13:45 Anja Breijer over de impact van verlies van je zus als de relatie niet goed was

14.05 Muzikaal intermezzo door Mike Verlaan op de handpan

14:15 Annelies Randag over de impact van verlies van je zusje als je alleen over blijft

14:35 Pauze + bezoek Boekenmarkt

15.00 Julian van de Moosdijk over de impact van verlies van je broer als rouwende man

15:30 Muzikaal intermezzo wederom door Mike Verlaan

15:45 Ruimte om met elkaar persoonlijke ervaringen te delen

16:45 Gezamenlijke afsluiting

17:00 Einde van de Ontmoetingsdag

Bloedband
Boekenmarkt
Broertje dood

(Afbeeldingen van de Ontmoetingsdag van vorig jaar.)

Rouwliteratuur

Tijdens deze ontmoetingsdag bieden wij de gelegenheid om rouwliteratuur aan te schaffen uit de door Minke Weggemans aan Stichting Broederziel gedoneerde boeken uit haar persoonlijke bibliotheek. De opbrengst hiervan komt geheel ten goede aan de Stichting.

Er is tevens gelegenheid om onze ‘Handreiking: het verlies van een broer of zus’ ter plekke aan te schaffen.
Deze kan ook vooraf bij aanmelding voor de Ontmoetingsdag worden besteld. Er geldt dan een gereduceerd tarief.

Handreiking Het verlies van een broer of zus 1022

De Handreiking: Het verlies van een broer of zus is nu al voor de reguliere prijs hier te bestellen.

De Ontmoetingsdag vind plaats in de Grote Zaal van de SINGELKERK
Wittevrouwensingel 28, 3581 GC Utrecht.

Kom je met het OV? De Singelkerk is uitstekend bereikbaar met het Openbaar Vervoer.
Kom je met eigen vervoer? Parkeren: je kunt parkeren in parkeergarage Kruisstraat of op parkeerterrein Kruisstraat.

Kosten

Deelname aan deze Ontmoetingsdag kost € 22,50. Dit is inclusief koffie, thee, frisdrank en een versnapering.

Ja, ik wil graag bij deze dag aanwezig zijn en meld mij aan!
Ik ontvang na aanmelding een automatische bevestiging dat de aanmelding gelukt is.
Mijn aanmelding is pas geldig na betaling van het verschuldigde bedrag.
Dit doe ik door zelf het verschuldigde bedrag over te maken naar rekeningnummer NL57 INGB 0005 3382 62 t.n.v. Stichting Broederziel o.v.v. 'Mijn Naam' en 'Jaarlijkse Ontmoetingsdag 2023".