Handreiking: Het verlies van een broer of zus

In september 2022 heeft het bestuur van Stichting Broederziel de nieuwe ‘Handreiking: het verlies van een broer of zus’ gepresenteerd. Met gepaste trots kunnen wij vermelden dat er inmiddels een 2e oplage is. Wij reiken uit!

Je kunt de handreiking (via het bestelformulier onder aan deze pagina) online bestellen.

Handreiking Het verlies van een broer of zus 1022

Wat biedt de handreiking?

De handreiking van Stichting Broederziel reikt uit

De handreiking reikt uit naar alle lotgenoten die een broer of zus moeten missen. Naar hun familie en vrienden. Sportmaatjes, collega’s, werkgevers. Alle betrokkenen.

En ook onze professionele collega’s die in het werkveld op welke manier dan ook te maken hebben met mensen die het verlies van een broer of zus meemaken.

En alle docenten en trainers van opleidingen, trainingen en cursussen waar aandacht voor rouw en verlies onderdeel is van het curriculum. Waar de toekomstige professionals worden opgeleid.
Daar mag aandacht voor de impact van het verlies van een broer of zus niet ontbreken.

In deze handreiking worden verschillende thema’s en aspecten van het verlies van een broer of zus belicht. Voor erkenning en herkenning en voor inzicht, bewustzijn en kennis over dit verlies dat heel divers kan zijn, veel diepgang kent en breed kan doorwerken.
Voor grotere aandacht binnen de samenleving voor de rouw van mensen die een broer of zus moeten missen.

Auteurs: Marinka de Groot en Ingrid Verkleij-van Vuuren, namens het bestuur van Stichting Broederziel

Wat kost deze handreiking?

Losse verkoopprijs: € 19,50 excl. € 5,50 verzendkosten = € 25,00 (bij 2 exemplaren: € 44,50).

NB: verzendkosten (inclusief verpakkingsmateriaal) binnen Nederland voor 1 of 2 exemplaren. Bestel je meer dan 2 exemplaren dan nemen wij contact met je op over de verzendkosten.

Bestel de handreiking en steun daarmee Stichting Broederziel. Met de opbrengst kunnen wij - door het hele land verspreid - activiteiten organiseren.

Betaling

Maak zelf het verschuldigde bedrag over op NL57 INGB 0005 3382 62 ten name van Stichting Broederziel onder vermelding van 'bestelling handreiking & je naam (zoals vermeld op bestelformulier)'.
Je bestelling is definitief na ontvangst van de betaling op onze rekening. Daarna gaan wij over tot verzending. Wij streven er naar om je bestelling binnen 10 werkdagen na betaling te versturen.

Bestellen Handreiking: Het verlies van een broer of zus

Bestel 'm hier

Vergeet je niet de betaling ook meteen in orde te maken? Dan komt de Handreiking zo snel mogelijk naar je toe!

Wil je vooraf contact met ons? Stuur dan een mail naar stichtingbroederziel@gmail.com