Steun Stichting Broederziel

Ook jij kan ons steunen, eenmalig of structureel.

Vind jij ons werk ook belangrijk voor de Nederlandse samenleving?
Word dan nu ook donateur of sponsor van de Stichting Broederziel!

Het dagelijkse bestuur en ondersteuning bij activiteiten wordt volledig door vrijwilligers uitgevoerd. Wij kunnen dit werk doen dankzij grote én kleine donaties van lotgenoten en andere belangstellenden én structurele, periodieke sponsoring vanuit organisaties, fondsen en andere betrokken geldverstrekkers.

Maak een donatie over op rekeningnummer NL57 INGB 0005 3382 62 ten name van Stichting Broederziel te Gouda of vul onderstaand formulier in.

Stichting Broederziel is een stichting zonder winstoogmerk en heeft een ANBI status (Algemeen Nut Beogende Instelling).

Op welke manier doneer je het liefst?

Wil je een eenmalige gift doen? Dan kan dat. Dat stellen wij zeer op prijs!
Zo doe je dat!

1. Je kan snel en veilig doneren aan Stichting Broederziel door het door jouw gewenste donatiebedrag over te maken naar Stichting Broederziel via het hieronder staand formulier en de vervolgstappen in iDEAL.
  2. Of maak zelf snel en veilig het gewenste bedrag over op rekeningnummer NL57 INGB 0005 3382 62 ten name van Stichting Broederziel te Gouda via de app van je eigen bank.

Mijn persoonlijke gegevens

Bedrag

Wat doen wij met het geld?

Wij organiseren ontmoetingsbijeenkomsten voor lotgenoten. Hier kun je je verhaal vertellen, samen delen in de verlieservaring en bij anderen herkenning vinden.

Tevens organiseren wij thema bijeenkomsten en geven wij voorlichting en informatie over de impact van het verlies van een broer of zus. Dit doen wij op uitnodiging bij diverse gelegenheden en via de media.

Op uiteenlopende manieren dragen wij bij aan het meer aandacht genereren voor de impact van zo'n ingrijpend verlies. Wij ondersteunen lotgenoten in hun verdriet en bij het integreren van hun verlies in een leven zonder die dierbare zus of broer.

Jouw bijdrage maakt het verschil!

Sponsor worden? Dat kan ook!

Wil je graag voor langere tijd betrokken blijven bij de stichting?
Dan kan dat via sponsoring.

Stuur een mailtje naar stichtingbroederziel@gmail.com dat je interesse hebt om sponsor te worden en zet daarbij ook het telefoonnummer waarop je te bereiken bent. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op om de verschillende mogelijkheden te bespreken!

Logo Stichting Broederziel

"Bij overlijden van een broer of zus
wordt er een gat geslagen in het systeem.
Het gezin en de onderlinge relaties zijn veranderd.
Het evenwicht is verbroken."
- anoniem -