Steun ons

Stichting Broederziel is een stichting zonder winstoogmerk en heeft een ANBI status
(Algemeen Nut Beogende Instelling).

Het dagelijkse bestuur en ondersteuning bij activiteiten wordt volledig door vrijwilligers uitgevoerd. Wij kunnen dit werk doen dankzij grote én kleine (eenmalige) donaties van lotgenoten en andere belangstellenden én structurele, periodieke sponsoring vanuit organisaties, fondsen en andere betrokken geldverstrekkers.

Vind jij ons werk ook belangrijk voor de Nederlandse samenleving?
Word dan ook donateur of sponsor van de Stichting Broederziel!

Hoe kun je doneren?

Wil je een eenmalige gift doen? Dan kan dat. Je kan doneren aan Stichting Broederziel op 2 manieren: zelf overmaken of via een Tikkie.

Zelf overmaken

Maak zelf een donatie over op rekeningnummer NL57 INGB 0005 3382 62 ten name van Stichting Broederziel te Gouda.

Via een Tikkie

Een donatie via Tikkie gaat als volgt:

• Stuur een mailtje naar stichtingbroederziel@gmail.com met daarin de tekst dat je een donatie wilt doen.
  • Je krijgt dan zo spoedig mogelijk op het door jou gebruikte emailadres een (open) tikkie. (Dit is een betaalverzoek vanuit de bankrekening van Stichting Broederziel.)
  • Klik op de link in deze mail, volg de instructies en je kunt vervolgens je donatie doen.

Hoe kun je sponsor worden?

Wil je graag voor langere tijd betrokken blijven bij de stichting?
Dan kan dat via sponsoring.

In een telefoongesprek leggen we graag persoonlijk uit wat daarin de mogelijkheden zijn. Uiteraard staat daar ook wat tegenover vanuit onze kant. We dragen onze sponsors een warm hart toe en willen dan ook graag wat terug doen.

Daarbij valt te denken aan naamsvermelding in de nieuwsbrief, op de website of bij bijeenkomsten georganiseerd vanuit Stichting Broederziel.

Sponsor worden

Stuur een mailtje naar stichtingbroederziel@gmail.com met daarin de tekst dat je interesse hebt om sponsor te worden. Zet daarin ook het telefoonnummer waarop je te bereiken bent.

Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op om de verschillende mogelijkheden te bespreken!

Wat doen wij met het geld?

Wij organiseren ontmoetingsbijeenkomsten voor lotgenoten. Hier kun je je verhaal vertellen, samen delen in de verlieservaring en bij anderen herkenning vinden.

Tevens organiseren wij thema bijeenkomsten en geven wij voorlichting en informatie over de impact van het verlies van een broer of zus. Dit doen wij op uitnodiging bij diverse gelegenheden en via de media.

Op uiteenlopende manieren dragen wij bij aan het meer aandacht genereren voor de impact van zo'n ingrijpend verlies. Wij ondersteunen lotgenoten in hun verdriet en bij het integreren van hun verlies in een leven zonder die dierbare zus of broer.

Jouw bijdrage maakt het verschil!

Logo Stichting Broederziel

"Bij overlijden van een broer of zus
wordt er een gat geslagen in het systeem.
Het gezin en de onderlinge relaties zijn veranderd.
Het evenwicht is verbroken."
- anoniem -